Monday, October 24, 2011

3. päev


Hommikul sõitsime koertega jalutama ühte lähedalasuvasse imeilusasse parki. Kutsud lõõtsutasid palava päikese käes juba pärast esimest sammu nii, et me väga pikalt ei kõndinud.

Õhtul sõitsime teisele poole järve Frankile külla. Tema kodu on nagu Art Deco näitus. Ta on kokku ostnud vana mööblit ja lampe ja need renoveerinud. Enamuse on ta maha müünud aga osa endale koju sättinud. Lisaks ripuvad seintel reprod plakatitest ja maalidest ja natuke Irene maale. Frank on pärit Austriast ja tal on suur huvi Euroopa arhitektuuri ja disaini vastu, mida on ta kodus ka näha. Lisaks mööblile ja majadele oskab ta ehitada ka vitraaže, mis siin-seal maja peal kauneste säravad. Ennist rääkisid nad mulle "led light"idest midagi ja ma arvasin, et tegu on LED tulukestega ega kujutanud ette, kuidas need pilti mahuvad. Aga tuli välja, et nad mõtlevad tinavalgusteid hoopis. Ehk siis vitraaže :)

Frank, Irene, Chloe, Sara, Zoe ja Possums

Sara või Chloe (veel ei oska eriti vahet teha)

Õhtuvalgus Irene kaunis aias

Irene ja Wendy




Järgmisel päeval sõitis Irene kodu kraamima ja Frank näitas mulle oma kodu ümbrust. Kõndisime umbes kolm tundi mööda randa ja majade vahel. Jube põnev on nuusutada ja näppida igast erinevaid lilli ja palme ja põõsaid, mida ma pole varem näinud.

Jalutuskäigu lõpupoole ostsime austraallaste südameatakitoitu nimega scollops. Tegu on paneeritud ja friteeritud kartuliviiluga. Üsna rasvane :P Kõrvale jõin n.ö. ingveriõlut ehk limpsi. Õnneks oli ingveri maitse üsna mahe.

2 comments:

  1. nii tore irenet lähemalt näha! järjekordsed minu tervised talle ja frankile kah! tahaks ka näha neid igasugu taimi =)

    ReplyDelete
  2. Ja mina omaltpoolt väga palun seda rebasekoera. Paki ta tagasi tulles kohvrisse, mul on teda vaja, sest minu silmis on tegu täiusliku loomaga.

    ReplyDelete