Friday, November 25, 2011

Aeg edasi liikuda

Paar päeva pärast seda, kui sibulatöö maha jätsin, helistas mulle farmi-ja-hotellipidaja Owen pizikesest New South Walesi linnakesest nimega Mullaley. Küsis, kuidas sibulad edenevad ja ega ma ta juurde tööle tulla taha. Ega mul muud üle jäänudki, kui öelda, et tahan jah. Samal ajal rääkisid kõik, et hakkab tohutult vihma sadama ning Jay otsustas sellepeale, et sõidab järgmise päeva hommikul St George'ist minema, sest sibulaid niikuinii korjata ei saa ja ta parem läheb Melbourne'i lähedale, kus saab nädala tööd teha enne, kui mõneks ajaks Prantsusmaale tagasi lendab. Ja ta võib mu Mullaleysse oma autoga transporteerida. Nõudsingi siis oma viimaste sibulate eest palga välja ja kallistasin mõningaid rändureid ja kohalikke ning pakkisin asjad kokku.
Hommikul kohe minema ei saanud, kuna Jay pidi kõigepealt uue aku autole saama, sest too ei käivitunud muidu. Kella kahe paiku päeval aga jätsin pikalt Anne'i ja tema tütre Macaylaga hüvasti-või-võib-olla-nägemist. Jay võttis veel kaks prantslast peale, et need ühte linnakesse nelja tunni kaugusel viia ja läinud me olimegi. Väga hea ilm oli reisimiseks. Päike ei kõrvetanud metsikult. Aga oavarrest kallav vihm ei aidanud nähtavusele eriti kaasa.
Öö veetsime ühe kõrvalise tee ääres autos. Jay on selles autos umbes aasta aega elanud nii, et tal oli üsna mugav magamistuba selle tagaosas. Kahele inimesele küll veits ebamugav, kuna ta pidi küljealuse laiali laotama ning see ei olnud eriti pehme. Nii, et ma väga palju magada ei saanud. 
Järgmisel päeval sadas endiselt vahelduva eduga. Aga hommikutee sain ikka keedetud :)
Sõitsime läbi Tamworthi, mis on nende sõnul kantrimuusika pealinn. Kantrit ma ei kuulnud aga ostsin omale uue telefoni, et sellega e-kirju lugeda ja FBsse endast märke maha jätta. Kui me aga Mullaley hotelli kohale jõudsime, ilmnes, et mul on seal täpselt 0 levi.
Praegu on saabumisõhtule järgnev hommik. Üsna morjendav on levipuudus. Ja vihma endiselt kallab ja tunne on üsna trööstitu. Jay lahkus kell 9 hommikul ja ma ei saa kellelegi sõnumeid saata. Saan küll veits töödejuhataja Oweni netti kasutada. Aga ma katsun siin ikkagi 3 nädalat vastu pidada. Tööks on mul baar, koristamine, küpsetamine ja igasugune muu töö, mis parasjagu tegemist vajab. Lisaks tasuta elamisele ja toidule saan 250$ nädalas, mis on üsna palju parem sibulakorjamisametist.



 Anne ja Macayla

 Jay

Värviline muusikavalik

 Jay autokulinad

 Üsna vahvaid vaateid nägime teepeal


 Mitmemoblamees

 Nii transpordivad austraallased oma kutsasid



 Tamworth. TSA Songmaker Tribute

 :D

 Orants mootorratas

Uue telefoni karp.
Ei, ma ei ostnud telefoni karbi värvi järgi. Ümbris oli valge ja igast muude värvidega :)

2 comments:

  1. uskumatu on küll see pilt sinust ja jayst, ta oleks nagu mingist multikast välja kukkund :D aga enne mai usu, et su telefon orants ei ole, kui sa sellest ka pilti üles ei riputa! ole's tubli jällegist ja kallistan kõvasti!

    ReplyDelete
  2. metsikult põnev ja haarav on see kõik ja kui ägedad vaated ja Anne ja Macayla ja Jay ja kurb ka, kuidas juhuslikult kohatud toredatest inimestest peab lahkuma... minu poolt ka tugev kalli! :)

    ReplyDelete