Saturday, November 12, 2011

Kolmas nädal Austraalias


Veedan öid endiselt rõõmsalt sibulapõllul, sest viinamarjakasvatajad vajavad uusi inimesi alles paari nädala pärast. Aga ma üldse ei kurda, siin on täitsa lõbus :) Kohalikud elanikud ja sisserännanud sibulanoppijad on igati värviline ja vahva seltskond.
Motellist, kus seni elasin, pidin välja kolima, sest mu tuba oli broneeritud mingitele tüüpidele. Aga ma üldse ei kurda, sest Ann võttis mu enda juurde elama. Üüri osas veel kokku leppinud ei ole aga siin on igati parem, kuna siin on normaalne köök, millest puudust tundsin. Elukaaslasteks on mul nüüd küll ka Anni teismeline tütar ja vennatütar aga nad on päeva ajal koolis nii, et ma saan siis rahulikult tududa. Ja veel saan ma Anni kassi patsutada. Too peaks varsti ühe pesakonna ilmale tooma. Siis saab veel lõbusam olema :)
Kui ma parasjagu sibulaid korvidesse ei lao, veedan aega kas jões, jõe ääres või oma endise elukoha baaris piljardit õppides või tantsides. Aeg-ajalt ikka paneb keegi jukeboksist mõne loo mängima ja mul palutakse mu hiilgavat talenti demonstreerida :D
Veel olen piilunud poeaknais veetlevalt välja pandud suuri kohvreid. Mu asjad tunduvad paisunud või paljunenud olevat. Viimase kolimise ajal oli mul lisaks selja- ja õlakotile veel kaks lisakotti + kilekott külmerikraamiga. Ka oleks kasulik omada kohvrit, mille saab lukku panna. Juhks, kui ma kuskil kahtlases hostelis peatuma peaks mingihetk.


 St George'i jõgi on miskipärast puid täis


 Iibis. Veel vahvam oli neid Brisbane'i kesklinnas restoranilaudadelt toitu näppamas näha

 Tõusuvee tase 2011


 Toas nr 2 elasin nädala

 Osad kohalikest hipidest

 Lõbustused jõe ääres

 Mitte nii lõbus seltskond Riverview hotellis

 Öö sibulapõllul

 Hommik sibulapõllul

 Sibulaõite romantika

 Kolleeg Colin

 Veel üks vaade üleujutustähisele


Motomehele punutakse patse

 Jeeee, tants :D

 Päikseloojanguid tuleb siinkandis väga kärmelt fotografeerida
kuna need saavad üsna ruttu läbi


1 comment:

  1. Kauaoodatud põnevused siis lõpuks ära oodatud :) Tervitusi Annile ja Sulle endale head vastupidamist. Vaata, et mõne puu latva ei takerdu, kui seal kummalises jões supled :P

    ReplyDelete