Saturday, December 3, 2011

Unetus

Esimene nädal Mullaley hotellis on möödunud üsna vahvalt. Paar korda olen saanud täitsa tasuta farmisafaril osaleda. Ehk Oweniga mööda tema avarat talumaad ATVga kihutanud. Päris täpselt ei olegi aru saanud kui suur see maa-ala on aga see paistab olevat umbes silmapiirist silmapiirini. Nendel sõitudel olen saanud pildistada koaalasid ja känguruid ja muidugi ohtralt lehmi.
Eile toimus pullimunalõikamissessioon. Ma ehmatasin loomi üksteise järel aedikusse, kus nad kaelapidi kinni nabiti ja siis taskunoaga paar osavat liigutust tehti. Veider oli see, et neile paistis hiljem kõrvade märgistamine rohkem valu tegevat, kui kastreerimine. Üsna ropp ja rõve oli kogu lugu igal juhul.
Mitte nii vahva osa siin elamisel on see, et igal õhtul käib muss ja lobisemine umbes keskööni ja siis ei tule magamisest midagi välja. Algul äratasin end hommikul vara üles, et koristada. Viimastel hommikutel aga olen maganud nii kaua kui olen saanud. Kerge unevajadus on pidevalt.
Tööülesanneteks on mul olnud veel paari plakati tegemine, rohimine ja basseini ümbert kirvega muru piiramine.



 Koaala!

Jälle koaala ⌃.⌃

 Talumaa

 Kängud

 Kängud niisama vahtimas

 Miks mu potilill ei õilmitse?

 Munalõikus

Lehmade veesüsteem

Lehmad ise

Talu koos tüki maaga

Künka otsas

 Künka otsas otsustas ATV, et ta ei viitsi käivituda

Üks plakatitest

No comments:

Post a Comment