Monday, January 23, 2012

Melba chill


Tere taas. Pole mõnda aega kirjutanud, sest olen laisk ja lohakas nagu ikka :D
Ja metsikuid muudatusi elukorralduses ei ole ka toimunud, millest inspiratsiooni järgmiseks kirjatükiks ammutada.
Olen endiselt Melbourne'is selles samas toas selle sama tüütu putukaga. Enamasti olen oma rattaga ringi siiberdanud ja erinevaid kohti avastanud.


Tuntud Flinders street'i rongijaam, mis ehitati raudteetööliste poolt ilma arhitektideta

Melbourne on täis jalgrattaid ja jalgrattateid. Siin mõned värvilisemad näited.
Roosal rattal on eriti suur ja lilleline (ja roosa) rattakell.


Ükspäev käisin kuninglikus botaanikaaias. See oli ääretult kaunis ja mitu korda suurem Tallinna omast.


Veits nalja sai ka :)

 Sõnajalaaias

 Ka olen jõudumööda kuntstisaalides kooserdanud ja imetlenud kohalikku kuntststimaastikku. Mulle pole videokunst kunagi eriti meeldinud aga üks videonäitus jättis sügava mulje. Kunstnik oli väga osavalt maali peale projitseerinud liikuva pildi nii, et see kattis ainult ühe osa maalist. Ülejäänud osa oli liikumatu pilt. Kokku oli väga sürr. Ja teises toas sai end pehmele künkale selili visata ja läbi lehtede ja vee ja igast veidrate kohtade lennata. Kui piisavalt keskenduda, hakkas suisa pea ringi käima.


Kuntst immitseb muuseumi otsa pealt välja

 Antiiktramm, millega saab tasuta linna keskosale ringi peale teha :)

 See taies meenutas valgeid kootud salle ja ühtlasi ka Kristit

 Minu toake. Nurgas on näha minu uus suur orants kohver.
Nädala jagasin tuba ühe eestlanna, Kariniga.

Järjekordset tasuta kontserti Federation Square'il jälgimas

Ühtlasi õnnestus mul ka ühe päeva tööl käia. Selles kohvikus, kus proovipäeval käisin. Kuna oli laupäev, oli koht rahvast täis ja kõik tahtsid kohvit ja pitsat ja salatit ja veel veini. Kuigi lippasin kogu aeg edasi-tagasi, et neile seda kõike võimaldada, oli tuju alati hea ja jõudsime koos kahe teise ettekandjaga kõik ilusti tehtud. Maurice lubas, et helistab pühapäeval, kas mind on esmaspäeval ja teisipäeval ka vaja. Nüüd on juba esmaspäev ja kõnet ikka ei ole. Tuleb ikka vist ise kohale ujuda ja küsida, et mis värk on :D

Üldiselt on mul järgnevalt plaanis 2. - 5. veebruaril Sydney salsafestivalil tantsida ja pärast seda leida järjekordne talu, kus eksootilist maaelu nautida ja ehk ka veits raha teenida.

No comments:

Post a Comment